• 14-12-2020, 19:59:20
    #10
    Arkadaşlar bende 10 lira gönderdim bağış yapanlara ücretsiz yorum hizmeti verebilirim.
  • 03-01-2021, 20:26:13
    #11
    Az önce Bende bu konyu paylaşmak için R10 a girdim siz paylaşmışsımız allah Razı olsun Report etsek bir kez daha yukarıya taşırlarmı acaba az önce instagramda gördüm inşallah bu yavruya bir an önce çare oluruz.