Yaptığınız davranışları kutluyorum fakat lütfen çok duyarlı olalım bu konularda, şâyet daha geçen günlerde d0landırıcılık olayına rastladım, dol4ndırıcılığın hat safhada olduğu günümüzde kanına s*çtıklarım SMA hastalığını kullanarak muhteşem paralar topluyorlar. Araştırın, izin belgesini isteyin ve gerekli yerlerden bilgi alıp öyle yardım yapın.

Geçtiğimiz günlerde rastladığım bir haberde ise 5 yıl önce çocuğunu SMA hastalığında kaybeden bir baba açıklıyordu, çocuğunu kullanarak belgeleri vs. de adamların ellerinde, çeşitli sayfalar açmışlar ve para topluyorlar, belge isteyene belge de gönderiyorlar ama hiç bir toplama izinleri de yok, kimsenin de haberi yok. Baba da çok aktif sosyal medya kullanıcısı değil ve görene kadar epey para kaptırıyor insanlar ş*refsizlere.