• 13-12-2020, 20:06:52
    #10
    bravo umarım öğrenci bir kardeşimize gider
  • 13-12-2020, 20:07:17
    #11
    Allah kabul etsin.
  • 13-12-2020, 20:07:45
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂 amaç neydi ki.
    İnsanlara yardımcı olmak

    Güzel düşünceniz için teşekkür ederim, Forumda covid olup yemek bile yiyemeyen bir arkadaşımız var onunla görüşmenizi tavsiye ederim.
  • 13-12-2020, 20:07:49
    #13
    creativer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk pm atan 1 kardeşime yemek sepetin'den 25 TL'ye kadar yemek ısmarlayabilirim.
    Şu anlık sadece 1 kişiye ısmarlayabilirim.

    Başka ısmarlayabilecek arkadaşlar varsa buraya eklerim.
    Konuya benide eklermisin hocam , 30 liraya kadar bir kisiyede ben ismarlayayim.
  • 13-12-2020, 20:08:19
    #14
    helal olsun hocam
  • 13-12-2020, 20:08:57
    #15
    creativer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk pm atan 1 kardeşime yemek sepetin'den 25 TL'ye kadar yemek ısmarlayabilirim.
    Şu anlık sadece 1 kişiye ısmarlayabilirim.

    Başka ısmarlayabilecek arkadaşlar varsa buraya eklerim.
    Güzel hareket başlattın bak. (= İhtiyacı olan birine gitmesi ümidi ile ^^

    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bir arkadaş vardı covid oldu maddi durumu yok, ihityacı olan birisine ısmarlayabilirsiniz.
    Aynen o arkadaş gelmişti benimde aklıma. biz şükürler olsun bu akşam yedik yemeğimizi. Siftahsız dükkan kapatanlardan birine denk gelmesi ümidi ile.
  • 13-12-2020, 20:09:57
    #16
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bir arkadaş vardı covid oldu maddi durumu yok, ihityacı olan birisine ısmarlayabilirsiniz.

    edit: arkadaş @krypton; olması gerekiyor
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlara yardımcı olmak

    Güzel düşünceniz için teşekkür ederim, Forumda covid olup yemek bile yiyemeyen bir arkadaşımız var onunla görüşmenizi tavsiye ederim.
    @krypton; kendisi bu arkadaş. Konu sahibi güzel düşüncesi için teşekkür ederim.
    • canpeksen
    • idrishn
    canpeksen ve idrishn bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-12-2020, 20:14:04
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese teşekkür ederim. Banka hesabımda o kadar para kalmış ihtiyacım yoktu. İlerleyen dönemlerde daha fazla arkdaşa yardımcı olmak isterim. Şimdilik kotam doldu.
  • 13-12-2020, 20:15:08
    #18
    truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂 amaç neydi ki.
    Hayır yapmak sevap kazanmak ....