ilk pm atan 1 kardeşime yemek sepetin'den 25 TL'ye kadar yemek ısmarlayabilirim.
Şu anlık sadece 1 kişiye ısmarlayabilirim.
Başka ısmarlayabilecek arkadaşlar varsa buraya eklerim.
Güzel hareket başlattın bak. (= İhtiyacı olan birine gitmesi ümidi ile ^^
Forumda bir arkadaş vardı covid oldu maddi durumu yok, ihityacı olan birisine ısmarlayabilirsiniz.
Aynen o arkadaş gelmişti benimde aklıma. biz şükürler olsun bu akşam yedik yemeğimizi. Siftahsız dükkan kapatanlardan birine denk gelmesi ümidi ile.