Bir kişiye yemek ısmarlayabilirim. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir kişiye yemek ısmarlayabilirim.
21
●
671
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir kişiye yemek ısmarlayabilirim.
1
2
3
13-12-2020, 20:18:57
#19
sisyatek
Onu bizde anladık hocam da,
Arkadaşın acaba mutlu bir günü mü ?
Yoksa bir isteği oldu da yerine mi geldi anlamında.
steelyasin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır yapmak sevap kazanmak ....
13-12-2020, 20:19:41
#20
creativer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
truvahost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Onu bizde anladık hocam da,
Arkadaşın acaba mutlu bir günü mü ?
Yoksa bir isteği oldu da yerine mi geldi anlamında.
mutlu günüm hocam :
13-12-2020, 20:20:37
#21
sisyatek
Rabbim o zaman mutluluğunuzu daim etsin diyelim inşallah.
Güzel bir düşünce olmuş.
Rabbim bu güzellikleri tüm insanlarımıza nasip eylesin.
13-12-2020, 20:32:03
#22
atayuvanc
creativer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk pm atan 1 kardeşime yemek sepetin'den 25 TL'ye kadar yemek ısmarlayabilirim.
Şu anlık sadece 1 kişiye ısmarlayabilirim.
Başka ısmarlayabilecek arkadaşlar varsa buraya eklerim.
Velihan abiye teşekkürler
Yolladı bana
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler