Fakirliğin gözü kör olsun !
40
●2.207
- 13-12-2020, 03:45:21Hayırlı olsun o fakirlik değil hocam zenginliktir. Alın teriyle kazanılmış emeğinin karşılığıdır. 4.200 TL değil 42000 TL olsa bu kadar değerli olamaz benim gözümde.
Allah her zaman daha iyilerini nasip eder inşallah. - 14-12-2020, 23:36:49Hayırlı olsun. Kasanın içindeki rgb fanlarının linki varmı?AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2020, 02:43:04hayırlı olsun, sistem özelliklerini yazar mısınız hocam? ben de bu hafta alıcam da bir tek bu pcyi sağlam olarak gördüm https://www.teknobiyotik.com/teknobi...t-sistemi.html
pek de anlamam aslında çok, fazla da para harcamak istemiyorum belki sizin sistemi alırım ben de

