• 13-12-2020, 00:06:49
    #37
    Hayırlı olsun hocam.
  • 13-12-2020, 03:45:21
    #38
    Hayırlı olsun o fakirlik değil hocam zenginliktir. Alın teriyle kazanılmış emeğinin karşılığıdır. 4.200 TL değil 42000 TL olsa bu kadar değerli olamaz benim gözümde.

    Allah her zaman daha iyilerini nasip eder inşallah.
  • 13-12-2020, 04:56:24
    #39
    Csgo yükle seriden gel
  • 14-12-2020, 23:36:49
    #40
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı haftasonları..
    Kendi emeklerim sonucu aylık ufak bir adsense gelirine sahip olan sitem ile kendime ait olacak ilk Bilgisayarımı aldım fakat fakirliğin gözü kör olsun tüm parayı kasaya verdik kullanacağım monitörüm yok



    Önce bir hayırlı olsun alırım ardından da monitör önerilerinizi beklerim herkese iyi forumlar
    Hayırlı olsun. Kasanın içindeki rgb fanlarının linki varmı?
  • 19-12-2020, 02:43:04
    #41
    hayırlı olsun, sistem özelliklerini yazar mısınız hocam? ben de bu hafta alıcam da bir tek bu pcyi sağlam olarak gördüm https://www.teknobiyotik.com/teknobi...t-sistemi.html

    pek de anlamam aslında çok, fazla da para harcamak istemiyorum belki sizin sistemi alırım ben de