• 12-12-2020, 12:53:23
    #28
    Hayırlı olsun
  • 12-12-2020, 12:53:19
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o açıdan söylememiştim hocam, maliye açısından demiştim sadece
    Hocam gerçkten ufak kazanç elde ediyorum ama yine de çok şükür bu kazanç kimsenin oltasına takılmaz diye ümid ediyorum gelecekse de bir şekilde yapılandırır öderiz
  • 12-12-2020, 12:56:42
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    teşekkür ederim hocam
  • 12-12-2020, 13:04:48
    #31
    Maliye : Ooo hayırlı olsun knks
  • 12-12-2020, 13:08:41
    #32
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliye : Ooo hayırlı olsun knks
    ahahaha senin kazançlardan daha az kazanıyodurum abi
  • 12-12-2020, 15:42:53
    #33
    Hayirli olsun
  • 12-12-2020, 16:58:12
    #34
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun
    sağolun hocam
  • 12-12-2020, 18:10:28
    #35
    Gönül ister monitör de benden olsun demek ama fakirliğin gözü kör olsun kendime ben kasa bile alamadım.
  • 12-12-2020, 18:26:29
    #36
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönül ister monitör de benden olsun demek ama fakirliğin gözü kör olsun kendime ben kasa bile alamadım.
    hahaa Düşünmeniz yeter hocam kabul edemem zaten böyle bir şey