Fakirliğin gözü kör olsun !
40
●2.207
- 12-12-2020, 12:53:19Hocam gerçkten ufak kazanç elde ediyorum ama yine de çok şükür bu kazanç kimsenin oltasına takılmaz diye ümid ediyorum gelecekse de bir şekilde yapılandırır öderizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2020, 12:56:42teşekkür ederim hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2020, 13:08:41ahahahaAvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin kazançlardan daha az kazanıyodurum abi
- 12-12-2020, 18:10:28Gönül ister monitör de benden olsun demek
ama fakirliğin gözü kör olsun kendime ben kasa bile alamadım.
- 12-12-2020, 18:26:29hahaa Düşünmeniz yeter hocamrobertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kabul edemem zaten böyle bir şey