robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönül ister monitör de benden olsun demek ama fakirliğin gözü kör olsun kendime ben kasa bile alamadım.
hahaa Düşünmeniz yeter hocam kabul edemem zaten böyle bir şey