hayırlı olsun, sistem özelliklerini yazar mısınız hocam? ben de bu hafta alıcam da bir tek bu pcyi sağlam olarak gördüm https://www.teknobiyotik.com/teknobi...t-sistemi.html

pek de anlamam aslında çok, fazla da para harcamak istemiyorum belki sizin sistemi alırım ben de