• 11-12-2020, 11:34:01
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Madurlar arasında bende varım ama sabırla bekliyoruz bakalım.
  • 11-12-2020, 11:36:29
    #20
    O değilde bu adamların reklamı hayla r10da aktif. Yönetim kapatmalı bence artık
  • 11-12-2020, 11:41:52
    #21
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişiye bu kadar tölerans gösterilirse sonuçları kaçınılmaz olur.
    Bir kişiye değil,mor kişiye demek istedin sanırım? Morların çoğunda sınırsız tolerans belirtisi mevcut zaten.. Neyse.
  • 11-12-2020, 11:51:36
    #22
    Neden kendi reklamınızı kendiniz açmıyorsunuz?
  • 11-12-2020, 11:51:52
    #23
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişiye değil,mor kişiye demek istedin sanırım? Morların çoğunda sınırsız tolerans belirtisi mevcut zaten.. Neyse.
    Mor + Sarı
  • 11-12-2020, 11:53:15
    #24
    Ads Tosun 😂
  • 11-12-2020, 11:59:36
    #25
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit: r10da hayla adamların reklamı aktif. Ben buna anlam veremiyorum. Gelmiyecek geri. Bence artık reklamı durdurun. Bunu söylememe gerek yok sanırım!
    hocam forumdan banlanan birisinin reklamları hala bu forumda aktif olarak gözüküyor. Bunun için konu açtığımızda da konu kilitlenip son söz hakkı bırakılmadan konu kapatılıyor.
  • 11-12-2020, 12:05:21
    #26
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden kendi reklamınızı kendiniz açmıyorsunuz?
    Büyük ihtimalle örnek vermek gerekirse ads indirim kodu kullanıyor. (Ki bir süre sonra reklamları onaylarken incelemeye düşüyor ve çıkarmayı bilmiyor bekliyor mecbur)Bu sebeple 1k tl olan reklamı 500 tl açıyorum diyip söylemlerde bulunuyor. Mantık facebook 150 tl reklam bakiyesi mantığı gibi düşünüyorum.

    Konusunu hiç okumadım ama mağdur olanlar haklarını yargıya taşısınlar gerçekten bir çözülemeycek bir sıkıntı varsa..
  • 11-12-2020, 12:06:31
    #27
    şimdi 3. şubeyi açıyordur ondan gelmiyordur foruma akşam çalışanlarından birisi "ahihi" diye konu açar oradan konuşurlar