Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden kendi reklamınızı kendiniz açmıyorsunuz?
Büyük ihtimalle örnek vermek gerekirse ads indirim kodu kullanıyor. (Ki bir süre sonra reklamları onaylarken incelemeye düşüyor ve çıkarmayı bilmiyor bekliyor mecbur)Bu sebeple 1k tl olan reklamı 500 tl açıyorum diyip söylemlerde bulunuyor. Mantık facebook 150 tl reklam bakiyesi mantığı gibi düşünüyorum.

Konusunu hiç okumadım ama mağdur olanlar haklarını yargıya taşısınlar gerçekten bir çözülemeycek bir sıkıntı varsa..