Konu
Bir 500₺ daha dolandırıldık herhalde :D
11-12-2020, 12:06:31
#27
Gigg
şimdi 3. şubeyi açıyordur ondan gelmiyordur foruma
akşam çalışanlarından birisi "ahihi" diye konu açar oradan konuşurlar