BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: r10da hayla adamların reklamı aktif. Ben buna anlam veremiyorum. Gelmiyecek geri. Bence artık reklamı durdurun. Bunu söylememe gerek yok sanırım!
hocam forumdan banlanan birisinin reklamları hala bu forumda aktif olarak gözüküyor. Bunun için konu açtığımızda da konu kilitlenip son söz hakkı bırakılmadan konu kapatılıyor.