Smmpanel fatura kesme hakkında
2
●79
- 01-12-2020, 11:20:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öyle saçma şeymi olurmuş .Sen zaten ücretini ödemişsin.Hazır bir ürünü almışsın .Hani arada pazarlık eder kdvsiz yapalım dersin anlarımdaAslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim kimi tokatlarsa olmuş düzen
Fatura almasan senin açından birşey olmazda olay enterasan .
Kim kimi tokatlarsa olmuş düzen