• 01-12-2020, 11:16:39
    #1
    Merhabalar smmpanelden fatura istiyorum fakat kendileri %18 öderseniz fatura keseriz diyorlar. Şimdi ben fatura almasam sorun olur mu benim açımdan?
  • 01-12-2020, 11:20:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar smmpanelden fatura istiyorum fakat kendileri %18 öderseniz fatura keseriz diyorlar. Şimdi ben fatura almasam sorun olur mu benim açımdan?
    Öyle saçma şeymi olurmuş .Sen zaten ücretini ödemişsin.Hazır bir ürünü almışsın .Hani arada pazarlık eder kdvsiz yapalım dersin anlarımda Kim kimi tokatlarsa olmuş düzen
    Fatura almasan senin açından birşey olmazda olay enterasan .
  • 01-12-2020, 11:22:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sorun olmaz. Ama gelir vergisinden kaybınız olur.

    % 18 kdv ödemezsiniz. Fatura gelmeyeceği için fatura matrahının % 15 ' ini gelir vergisinde gider gösteremezsiniz.

    Şirketinizin vergi durumuna göre iş değişir kısacası