sorun olmaz. Ama gelir vergisinden kaybınız olur.

% 18 kdv ödemezsiniz. Fatura gelmeyeceği için fatura matrahının % 15 ' ini gelir vergisinde gider gösteremezsiniz.

Şirketinizin vergi durumuna göre iş değişir kısacası