Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sorun olmaz. Ama gelir vergisinden kaybınız olur.
% 18 kdv ödemezsiniz. Fatura gelmeyeceği için fatura matrahının % 15 ' ini gelir vergisinde gider gösteremezsiniz.
Şirketinizin vergi durumuna göre iş değişir kısacası