Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar smmpanelden fatura istiyorum fakat kendileri %18 öderseniz fatura keseriz diyorlar. Şimdi ben fatura almasam sorun olur mu benim açımdan?
Öyle saçma şeymi olurmuş .Sen zaten ücretini ödemişsin.Hazır bir ürünü almışsın .Hani arada pazarlık eder kdvsiz yapalım dersin anlarımda Kim kimi tokatlarsa olmuş düzen
Fatura almasan senin açından birşey olmazda olay enterasan .