• 29-11-2020, 18:33:56
    #1
    Öncelikle böyle bi konu açtığım için kimse alınmasın.
    Yaklaşık 5 aydır üyeyim Bunun 1 aylık bi sürecinde aktif oldum her açtığım konuda
    illa bi karalama oluyor, daha yeni 2 tane konu açtım ticaret konusu instagram adı altında adam yok yoruma gelmiş ilk mail olmayan hesaba 1tl vermem falan filan yazıyor cidden çok saçma insanlar var forum,neymişte adama ilk hesabı vermeliymişim yok benim 400 ticaretim var yok referansımız bile uyuşmuyor" herkesin kendine göre ticaret biçimi var ben ister hesabı verip 1 hafta sonra alırım ister, yarı yarıya yaparız neymişte güven vermiyormuşum her neyse daha birde yorumlarda dayanışma yapıyor adamlar report ediyorum konu karalama yüzünden modlar bakmıyor, böyle birşeyi ben yapsam ban yerim 1 aylığına, 1 negatifim varmış ha ona da açıklık getireyim @Erhan; hocam yanlış anlamış olabilir iade et dedi bende ettim ama olayın aslı ben adama eklentiler ayrı satılır dedim ve bayiliktede yazıyor zaten her neyse diyeceklerim bu kadar umarım yine kendini 2 3 negatif yorumla öne çıkarmak isteyen olmaz (olucaktır da neyse)
    • Dishekimi
    • Teknoone
    • hasany19
    Dishekimi, Teknoone, hasany19 ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 29-11-2020, 18:39:03
    #2
    Karşı tarafın 400 ticaret puanı varsa, sizin 4 ticaret puanınızla ilk ödemeyi talep etmenizin altında başka sebepler (malum) aranır. Elbette ticari prensip belirleyebilirsiniz ancak forumun bir işleyişi, düzeni, kuralları, yazılı olmayan teamülleri var. 10 trade ile 15 trade arasında pek fark etmez ama 4 trade ile 400 trade arası çok şey fark eder. 400 trade'deki adam kolay kolay 3-5 liralık Instagram hesabı için dolandırmaz. Hesabı çalınmış olsa bile 400 tradeli adam hesabı için zararınızı karşılar.

    İkinci bir konu, kurucu e-postası satışa dahil edilmeyen lisanslar ya da sosyal medya hesapları ilgili kuruluşa başvurularak kolayca geri alınabilir. Bu da forumda yeni olmanız, az ticaret yapmış olmanızla doğru orantılı sorgulanması doğal bir ölçüt.

    Tüm bunların yanı sıra; eğer ticari ilanlarınızda, ilk mesajınızda soruya ve sorguya mahal bırakmayacak biçimde her şeyi açıkladıysanız gelecek baltalama niteliğindeki yorumları rapor ederseniz yöneticiler mutlaka ilgilenecektir. İlgilenmiyorsa onlar baltalama yorumu değil, haklı serzenişlerdir.

    Son olarak; hiçbir üyeyi "saçma" şeklinde nitelendiremezsiniz, bu hakarete girer ve üslubunuza dikkat ederek forumdaki kullandığınız kelimeleri özenle seçmeniz de saygınlığınızı belirler. Bunca şey yazarken, kendinizi de dönüp bir sorgulasanız bazı hataları eminim bulacaksınız.

    İyi forumlar dilerim.
  • 29-11-2020, 18:39:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Burada çok baltacı var ne yazık ki ama sonları hep beter oluyor derste almıyorlar ama ...
  • 29-11-2020, 18:44:49
    #4
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı tarafın 400 ticaret puanı varsa, sizin 4 ticaret puanınızla ilk ödemeyi talep etmenizin altında başka sebepler (malum) aranır. Elbette ticari prensip belirleyebilirsiniz ancak forumun bir işleyişi, düzeni, kuralları, yazılı olmayan teamülleri var. 10 trade ile 15 trade arasında pek fark etmez ama 4 trade ile 400 trade arası çok şey fark eder. 400 trade'deki adam kolay kolay 3-5 liralık Instagram hesabı için dolandırmaz. Hesabı çalınmış olsa bile 400 tradeli adam hesabı için zararınızı karşılar.

    İkinci bir konu, kurucu e-postası satışa dahil edilmeyen lisanslar ya da sosyal medya hesapları ilgili kuruluşa başvurularak kolayca geri alınabilir. Bu da forumda yeni olmanız, az ticaret yapmış olmanızla doğru orantılı sorgulanması doğal bir ölçüt.

    Tüm bunların yanı sıra; eğer ticari ilanlarınızda, ilk mesajınızda soruya ve sorguya mahal bırakmayacak biçimde her şeyi açıkladıysanız gelecek baltalama niteliğindeki yorumları rapor ederseniz yöneticiler mutlaka ilgilenecektir. İlgilenmiyorsa onlar baltalama yorumu değil, haklı serzenişlerdir.

    Son olarak; hiçbir üyeyi "saçma" şeklinde nitelendiremezsiniz, bu hakarete girer ve üslubunuza dikkat ederek forumdaki kullandığınız kelimeleri özenle seçmeniz de saygınlığınızı belirler. Bunca şey yazarken, kendinizi de dönüp bir sorgulasanız bazı hataları eminim bulacaksınız.

    İyi forumlar dilerim.


    Daha iyi açıklama olmazdı.
  • 29-11-2020, 18:45:33
    #5
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı tarafın 400 ticaret puanı varsa, sizin 4 ticaret puanınızla ilk ödemeyi talep etmenizin altında başka sebepler (malum) aranır. Elbette ticari prensip belirleyebilirsiniz ancak forumun bir işleyişi, düzeni, kuralları, yazılı olmayan teamülleri var. 10 trade ile 15 trade arasında pek fark etmez ama 4 trade ile 400 trade arası çok şey fark eder. 400 trade'deki adam kolay kolay 3-5 liralık Instagram hesabı için dolandırmaz. Hesabı çalınmış olsa bile 400 tradeli adam hesabı için zararınızı karşılar.

    İkinci bir konu, kurucu e-postası satışa dahil edilmeyen lisanslar ya da sosyal medya hesapları ilgili kuruluşa başvurularak kolayca geri alınabilir. Bu da forumda yeni olmanız, az ticaret yapmış olmanızla doğru orantılı sorgulanması doğal bir ölçüt.

    Tüm bunların yanı sıra; eğer ticari ilanlarınızda, ilk mesajınızda soruya ve sorguya mahal bırakmayacak biçimde her şeyi açıkladıysanız gelecek baltalama niteliğindeki yorumları rapor ederseniz yöneticiler mutlaka ilgilenecektir. İlgilenmiyorsa onlar baltalama yorumu değil, haklı serzenişlerdir.

    Son olarak; hiçbir üyeyi "saçma" şeklinde nitelendiremezsiniz, bu hakarete girer ve üslubunuza dikkat ederek forumdaki kullandığınız kelimeleri özenle seçmeniz de saygınlığınızı belirler. Bunca şey yazarken, kendinizi de dönüp bir sorgulasanız bazı hataları eminim bulacaksınız.

    İyi forumlar dilerim.
    Burdanda bazı şeyler açıkca belli oluyor, belirtmek isterim hiç bi şekilde ilk hesap vermem ben bunu normal hayatımda da yaparım almaz geçer gider uzatmanın manası yok ki ! ayrıca baltalayıcı yorum açıkca belli dostum neyin ne olduğunu çokca anlıyorum konudada dediği kelimeyi belirttim üslübum gayet yerinde,
  • 29-11-2020, 18:48:36
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdanda bazı şeyler açıkca belli oluyor, belirtmek isterim hiç bi şekilde ilk hesap vermem ben bunu normal hayatımda da yaparım almaz geçer gider uzatmanın manası yok ki ! ayrıca baltalayıcı yorum açıkca belli dostum neyin ne olduğunu çokca anlıyorum konudada dediği kelimeyi belirttim üslübum gayet yerinde,
    Hem ticaret puanın çok düşük hem de demo ile alakasız yazılım satmaktan negatif ticaret puanı almışsın. İnsanlar bu nedenle güvenmeyebilir. Ne vurgunlar döndü burada. Sen de elbette ilk hesabı vermek zorunda değilsin, kimse zorlayamaz. Bu durumda ilk mesajında ilk önce ödeme diye belirtirsen kimse konunu baltalamayacaktır. Ancak bu insanlar ticaretinle ilgilenmeyip hesabını da satın almayacaktır.

    Eğer sen ilk mesajında,

    - Kurucu maili vermiyorum.
    - Ödemeyi almadan hesabı vermiyorum.

    Bunları belirttiğin halde senin konunu baltalıyorlarsa işte o zaman yönetime report edersen yöneticiler satış konusuna gereksiz mesaj yazan üyelere ceza-i işlem uygular, mesajları da temizler. Ama forumun genel teammüllerine uymayan satış yapmaya çalışırsan bu tarz yorumların gelmesi abesle iştigal değil.
  • 29-11-2020, 18:53:56
    #7
    saçma insan demek doğru olmaz sizin dediğinize 1₺ vermem olayına konu baltalama deriz biz.

    yukarıda güzel bir açıklama yapılmış @Risque; açıklamış güzelce bu ilk ödeme mevzusunu ama konu baltalama olayı olağan şeyler sağ köşeden reportlayın yorumu eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız
  • 29-11-2020, 19:13:08
    #8
    İlk mail sevdalıları heryerde var tamam tereddütlerinizi anlıyoruz ama şahsen instagram twitter yada başka bi platformun destek birimi ilk mail elimizde olduğu için hesabı bize geri vermez diye düşünüyorum.
  • 29-11-2020, 19:52:22
    #9
    Bu foruma üye olmak ile bu forumun ticaret sistemini anlamak arasında büyük fark var. Diğer dediklerinizi bilemem, baltalamak isteyen olur, ilk mail takıntısı olan vardır ve kendilerine göre haklılardır, yorum yapmak bana düşmez. Fakat 394 ticaret puanı olan biri olarak neredeyse 12 senedir bu forumda ticaret yapıyorum ve 400 olamadım, 5 haneli paralara web siteleri ve sayfalar aldım sattım hala 400 olamadım. Yenisiniz, muhtemelen kolay bir şey sanıyorsunuz. Siz daha 1 aydır aktif olduğunuzu söylüyorsunuz ve eksi ticaret puanı almayı başarmışsınız. 400 adet ve %100 olumlu ticaret puanı kolay mıymış? O puanınız olsa 3 kuruşluk bir sayfa için üyeliğinizi tehlikeye atar mısınız? Yıllardır sizin gibi ticaret puanına bakmadan 8-10 bin liralık ticaretlerde önce para diyen çok karşıma çıktı, 10 bin ederi olan sayfaya 3 bin vermedim çünkü başıma gelebileceği bekliyordum. Nedense ben olmaz dediğimde defalarca yarı-yarıya teklifi geliyor, o ayrı komik. Tamamını çalan yarısını çalamazmış gibi sanki büyük bir güvenlik önlemi. R10'un yarısı bilgi ise diğer yarısı ticaret puanı demektir, öyle 400 yani ne olmuş ile olmuyor, ben bile 2-3 kere ufak miktarlar olsa bile kazık yedim ticaret puanımın düşük olduğu zamanlar, sıfırdan belirli bir seviyeye gelinceye kadar eziyet çekeceksin olacak o kadar. Aysun Kayacı konuşması yaptırmayın bana, 3 bin tamamı olumlu ticareti olan 14 yıllık üye ile daha dün üye olmuş kişinin ticari güvenilirliği bir mi? Olamaz, zamanla öğrenirsiniz umarım.