Bu foruma üye olmak ile bu forumun ticaret sistemini anlamak arasında büyük fark var. Diğer dediklerinizi bilemem, baltalamak isteyen olur, ilk mail takıntısı olan vardır ve kendilerine göre haklılardır, yorum yapmak bana düşmez. Fakat 394 ticaret puanı olan biri olarak neredeyse 12 senedir bu forumda ticaret yapıyorum ve 400 olamadım, 5 haneli paralara web siteleri ve sayfalar aldım sattım hala 400 olamadım. Yenisiniz, muhtemelen kolay bir şey sanıyorsunuz. Siz daha 1 aydır aktif olduğunuzu söylüyorsunuz ve eksi ticaret puanı almayı başarmışsınız. 400 adet ve %100 olumlu ticaret puanı kolay mıymış? O puanınız olsa 3 kuruşluk bir sayfa için üyeliğinizi tehlikeye atar mısınız? Yıllardır sizin gibi ticaret puanına bakmadan 8-10 bin liralık ticaretlerde önce para diyen çok karşıma çıktı, 10 bin ederi olan sayfaya 3 bin vermedim çünkü başıma gelebileceği bekliyordum. Nedense ben olmaz dediğimde defalarca yarı-yarıya teklifi geliyor, o ayrı komik. Tamamını çalan yarısını çalamazmış gibi sanki büyük bir güvenlik önlemi. R10'un yarısı bilgi ise diğer yarısı ticaret puanı demektir, öyle 400 yani ne olmuş ile olmuyor, ben bile 2-3 kere ufak miktarlar olsa bile kazık yedim ticaret puanımın düşük olduğu zamanlar, sıfırdan belirli bir seviyeye gelinceye kadar eziyet çekeceksin olacak o kadar. Aysun Kayacı konuşması yaptırmayın bana, 3 bin tamamı olumlu ticareti olan 14 yıllık üye ile daha dün üye olmuş kişinin ticari güvenilirliği bir mi? Olamaz, zamanla öğrenirsiniz umarım.