Öncelikle böyle bi konu açtığım için kimse alınmasın.
Yaklaşık 5 aydır üyeyim Bunun 1 aylık bi sürecinde aktif oldum her açtığım konuda
illa bi karalama oluyor, daha yeni 2 tane konu açtım ticaret konusu instagram adı altında adam yok yoruma gelmiş ilk mail olmayan hesaba 1tl vermem falan filan yazıyor cidden çok saçma insanlar var forum,neymişte adama ilk hesabı vermeliymişim yok benim 400 ticaretim var yok referansımız bile uyuşmuyor" herkesin kendine göre ticaret biçimi var ben ister hesabı verip 1 hafta sonra alırım ister, yarı yarıya yaparız neymişte güven vermiyormuşum her neyse daha birde yorumlarda dayanışma yapıyor adamlar report ediyorum konu karalama yüzünden modlar bakmıyor, böyle birşeyi ben yapsam ban yerim 1 aylığına, 1 negatifim varmış ha ona da açıklık getireyim @Erhan; hocam yanlış anlamış olabilir iade et dedi bende ettim ama olayın aslı ben adama eklentiler ayrı satılır dedim ve bayiliktede yazıyor zaten her neyse diyeceklerim bu kadar umarım yine kendini 2 3 negatif yorumla öne çıkarmak isteyen olmaz (olucaktır da neyse)