• 25-11-2020, 09:37:16
    #1
    Arkadaşlar Yurtdışı iPhone12 Pro cihaz bakıyorum bu aralar, ve bir alt modelleri.
    Ancak eskiden başkasının üzerine pasaport ile açtırabiliyorduk. Yeni kanun ile beraber bu olay değişmiş diyorlar.

    Telefoncularda yurtdışı 11 Pro modelleri 6 bin TL'ye mevcut. Bunu alsam nasıl açtırabilirim mesela? Açan yerler var mı ücretli?
  • 25-11-2020, 09:38:04
    #2
    Bende yapılması gerekenleri merak ediyorum. Mesajım dursun
  • 25-11-2020, 09:40:59
    #3
    Aynı şekilde bende 12 mini bakıyorum bilgisi olan biri varsa çıksın ortaya
  • 25-11-2020, 09:44:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bir çaresi yok. Yurtdışına giriş çıkış yapmış olmanız gerekiyor. En basitinden kıbrıs'a veya gürcistan'a git gel yapabilirsiniz.
  • 25-11-2020, 09:45:01
    #5
    Bildiğim kadarıyla yurtdışı cihazlarda sadece pasaport sahibinin adına olan sim kartlar çalışıyor. O sorunu nasıl kaldıracaklarını bilmiyorum. Cevap gelirse mesajım bulunsun
  • 25-11-2020, 09:45:29
    #6
    pasaport ile açacaksın ancak açtığın pasaport adına sim kart kullanacaksın
  • 25-11-2020, 09:45:54
    #7
    Benim bildiğim tek dğeişen şey fiyat 1500 TL'iydi sanırım TR'de açtırabiliyorsun
  • 25-11-2020, 09:48:13
    #8
    Tubaunl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Yurtdışı iPhone12 Pro cihaz bakıyorum bu aralar, ve bir alt modelleri.
    Ancak eskiden başkasının üzerine pasaport ile açtırabiliyorduk. Yeni kanun ile beraber bu olay değişmiş diyorlar.

    Telefoncularda yurtdışı 11 Pro modelleri 6 bin TL'ye mevcut. Bunu alsam nasıl açtırabilirim mesela? Açan yerler var mı ücretli?
    Şuan bir çaresi yok. Yurtdışına çıkış giriş yapmış birinin pasaportu ile kayıt ettirebilirsiniz. ama bu kişileri bulsanız bile bu sefer de onun adına bir hat kullanmanız gerekecek. +2k TL masraflar
  • 25-11-2020, 09:58:57
    #9
    Wod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla yurtdışı cihazlarda sadece pasaport sahibinin adına olan sim kartlar çalışıyor. O sorunu nasıl kaldıracaklarını bilmiyorum. Cevap gelirse mesajım bulunsun
    Arkadaşın dediği gibi yurt dışı cıhaz ları sadece pasaport sahibine ait simkartlar ile kullanıyor bende getirdim yurt dışından eşimin adına açtırıp onun adına simkart ile kullana biliyorum cihazı