Tubaunl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Yurtdışı iPhone12 Pro cihaz bakıyorum bu aralar, ve bir alt modelleri.
Ancak eskiden başkasının üzerine pasaport ile açtırabiliyorduk. Yeni kanun ile beraber bu olay değişmiş diyorlar.

Telefoncularda yurtdışı 11 Pro modelleri 6 bin TL'ye mevcut. Bunu alsam nasıl açtırabilirim mesela? Açan yerler var mı ücretli?
Şuan bir çaresi yok. Yurtdışına çıkış giriş yapmış birinin pasaportu ile kayıt ettirebilirsiniz. ama bu kişileri bulsanız bile bu sefer de onun adına bir hat kullanmanız gerekecek. +2k TL masraflar