Arkadaşlar Yurtdışı iPhone12 Pro cihaz bakıyorum bu aralar, ve bir alt modelleri.
Ancak eskiden başkasının üzerine pasaport ile açtırabiliyorduk. Yeni kanun ile beraber bu olay değişmiş diyorlar.
Telefoncularda yurtdışı 11 Pro modelleri 6 bin TL'ye mevcut. Bunu alsam nasıl açtırabilirim mesela? Açan yerler var mı ücretli?