• 16-11-2020, 16:00:57
    #1
    iPhone almak için böbreğini sattı, yatalak kaldı !



    Çin'de yaşayan Wang Shangkun, arkadaşlarına hava atabilmek için iPhone almak istiyordu. Ailesi bu masrafı yapamayacaklarını söyleyince de istediği telefonu alabilmek için başka bir yola başvurdu. İkinci bir böbreğe ihtiyacım yok dedi, ömür boyu yatalak kalacak "İkinci bir böbreğe ihtiyacım yok biri yeterli" diye düşünen 17 yaşındaki genç, internet üzerinden yaptığı araştırmalar sonucunda böbreği için birileri ile anlaştı. Böbreğini satabilmek için yasa dışı bir ameliyat geçiren genç, karşılığında 3.000 dolar aldı. Ancak Unilad'ın yerel kaynaklara dayandırarak aktardığı bilgilere göre, Shangkun, artık ömrünün sonuna kadar yatalak kalacak.


    Kaynak: https://tinyurl.com/yatalak
  • 16-11-2020, 16:02:46
    #2
    Biz bu olayı nasıl kaptırdık? Şaka bir yana üzüldüm 😕
  • 16-11-2020, 16:03:45
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bu olayı nasıl kaptırdık? Şaka bir yana üzüldüm 😕
    bende üzüldüm fakat tuaf olan kısım diğer böbrekte sıkıntılıymış yatalak kaldı
  • 16-11-2020, 16:04:35
    #4
    Full Stack Developer
    Allah akıl fikir versin, hiç bir dünya malı sağlıkla karşılaştırılamaz.
  • 16-11-2020, 16:05:50
    #5
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah akıl fikir versin, hiç bir dünya malı sağlıkla karşılaştırılamaz.
    Katılıyorum. Hiçbir şey sağlığımızdan önemli değil. Para ile satın alınamayacak şeyler...
  • 16-11-2020, 16:07:19
    #6
    2011'in haberidir bu.
  • 16-11-2020, 16:08:07
    #7
    Full Stack Developer
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum. Hiçbir şey sağlığımızdan önemli değil. Para ile satın alınamayacak şeyler...
    Merhum Sakıp Sabancının bir sözü vardı
    Bu kadar param olacağına evlatlarım sağlıklı olaydı diye.
    Şimdi anlamıştır sağlığın karşısına servet bile geçemeyeceğini
  • 16-11-2020, 16:09:56
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bu olayı nasıl kaptırdık? Şaka bir yana üzüldüm 😕
    Her ne kadar hava atmayı seven bir toplum olsak da bu kadarını yapmayız diye düşünüyorum. Genç için üzüldüm, cahilliğin bedeli çok ağır olmuş.
  • 16-11-2020, 16:10:22
    #9
    Hayır madem satıyorsun, 3000 Dolar ne vizyonsuz