iPhone almak için böbreğini sattı, yatalak kaldı !

Çin'de yaşayan Wang Shangkun, arkadaşlarına hava atabilmek için iPhone almak istiyordu. Ailesi bu masrafı yapamayacaklarını söyleyince de istediği telefonu alabilmek için başka bir yola başvurdu. İkinci bir böbreğe ihtiyacım yok dedi, ömür boyu yatalak kalacak "İkinci bir böbreğe ihtiyacım yok biri yeterli" diye düşünen 17 yaşındaki genç, internet üzerinden yaptığı araştırmalar sonucunda böbreği için birileri ile anlaştı. Böbreğini satabilmek için yasa dışı bir ameliyat geçiren genç, karşılığında 3.000 dolar aldı. Ancak Unilad'ın yerel kaynaklara dayandırarak aktardığı bilgilere göre, Shangkun, artık ömrünün sonuna kadar yatalak kalacak.
Kaynak:
https://tinyurl.com/yatalak