Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz bu olayı nasıl kaptırdık? Şaka bir yana üzüldüm 😕
Her ne kadar hava atmayı seven bir toplum olsak da bu kadarını yapmayız diye düşünüyorum. Genç için üzüldüm, cahilliğin bedeli çok ağır olmuş.