Öğrenciye birikim tavsiyesi 😀 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öğrenciye birikim tavsiyesi 😀
15
●
329
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Öğrenciye birikim tavsiyesi 😀
1
2
16-11-2020, 13:37:53
#1
mhazar
Şuandan itibaren ihtiyacım dışında 500 TL alacağım her ay bunu TL de tutmak istemiyorum. Sizce yatırım vs. Yapılabilir mi ne önerirsiniz
16-11-2020, 13:38:19
#2
Mephobia
Takip
16-11-2020, 13:38:41
#3
WebFinity
⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
gram alabilirsin her ay
16-11-2020, 13:39:03
#4
Guzmanya
Gram alınabilir
16-11-2020, 13:39:54
#5
Felix
Gram altın
16-11-2020, 13:40:31
#6
caminci
Uzun vadeli düşünüyorsan altın mantıklı,kısa vadede tavsiye etmem.
16-11-2020, 13:40:47
#7
WbF
Benim bir arkadaş vardı,kız 1.sınıfta altın almaya başladı son sınıfa kadar sürekli altın aldı.Şimdi parayı eziyor
16-11-2020, 13:41:45
#8
berkantsoytas
gram altın.. benim de aylık 500 tl havadan gelen bi ücretim var ve altına yatıracağım en mantıklı bu geldi bana
16-11-2020, 13:46:23
#9
Polan
Üyeliği durduruldu
Ben de normalde altına yatırım yapıyorum. (5 yıldır yatırım yapıyorum. 253.7gr oldu.) Ama son zamanlarda altına yatırım yapmak yerine bit pazarına sardım. Geçen hafta sadece telefon ve bıçak alıp satarak 210TL kazancım olmuştu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler