• 16-11-2020, 13:37:53
    #1
    Şuandan itibaren ihtiyacım dışında 500 TL alacağım her ay bunu TL de tutmak istemiyorum. Sizce yatırım vs. Yapılabilir mi ne önerirsiniz
  • 16-11-2020, 13:38:19
    #2
    Takip
  • 16-11-2020, 13:38:41
    #3
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    gram alabilirsin her ay
  • 16-11-2020, 13:39:03
    #4
    Gram alınabilir
  • 16-11-2020, 13:39:54
    #5
    Gram altın
  • 16-11-2020, 13:40:31
    #6
    Uzun vadeli düşünüyorsan altın mantıklı,kısa vadede tavsiye etmem.
  • 16-11-2020, 13:40:47
    #7
    Benim bir arkadaş vardı,kız 1.sınıfta altın almaya başladı son sınıfa kadar sürekli altın aldı.Şimdi parayı eziyor
  • 16-11-2020, 13:41:45
    #8
    gram altın.. benim de aylık 500 tl havadan gelen bi ücretim var ve altına yatıracağım en mantıklı bu geldi bana
  • 16-11-2020, 13:46:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben de normalde altına yatırım yapıyorum. (5 yıldır yatırım yapıyorum. 253.7gr oldu.) Ama son zamanlarda altına yatırım yapmak yerine bit pazarına sardım. Geçen hafta sadece telefon ve bıçak alıp satarak 210TL kazancım olmuştu.