Ben de normalde altına yatırım yapıyorum. (5 yıldır yatırım yapıyorum. 253.7gr oldu.) Ama son zamanlarda altına yatırım yapmak yerine bit pazarına sardım. Geçen hafta sadece telefon ve bıçak alıp satarak 210TL kazancım olmuştu.