• 16-11-2020, 13:46:44
    #10
    Ben altın aldım şuan gelirim yok olsa almaya devam ederim. Yükseldi mi düştü mü derdi yok. Düşse bile 1 hafta sonra katlıyor. (yatırım tavsiyesi değildir!)
  • 16-11-2020, 13:49:02
    #11
    Kaç yaşındasın bilmiyorum, 18-22 arası tahmin ediyorum. Gram altın 470TL, her ay 1 adet gram altın alsan, 4 yılda 48 gram yapar. 5-6 yıl bekletsen gram 1000TL değeri bulsa. 10 yıl sonrasında Yaklaşık 5000TL paran olacak.

    İhtiyacım dışında demişsin ama yinede ben sana birikim yapmamanı tavsiye edeceğim. Eğer bugün yapmak istediğin, yemek istediğin, gezmek istediğin bir şeyi yapmayım paramı saklayım diye düşünüyorsan çok yanlış yaparsın.
    Kendini bugün 500tl biriktirmeye değil 5 yıl sonra aylık 5000tl birikim yapabilecek seviyeye getirmek için uğraş. Paranı eğitimine harca, ihtiyaçlarına harca, hayatın tadını çıkar. Çünkü 10 yıl sonra bugün yemek istediğin yemeklerin çoğunu artık yemiyor olacaksın. Bugün 500tl biriktirip 10 yıl sonrası içni 5000tl gibi bir para biriktirmiş olacakken kendine iyi bir meslek edinsen o 5000tl yi bir kaç ayda birikim yapabileceksin.

    Yanlış anlama beni, paranın hepsini ye iç demek istemiyorum. Kısa vadeli birikimler yapabilirsin, örneğin 1-2 ay biriktirip kendine yeni bir kulaklık alabilirsin. 3-4 ay biriktirip kendine yeni bir ayakkabı alabilirsin. Yeni bir telefon, bilgisayar vb.

    Ben bunları zaten karşılayabiliyorum, bunlar haricinde param artıyor diyorsan;ALTIN al.
  • 16-11-2020, 13:51:16
    #12
    Platin üye
    BTC al en güvenilir bu
  • 16-11-2020, 13:51:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Altın hacı
  • 16-11-2020, 13:58:42
    #14
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşındasın bilmiyorum, 18-22 arası tahmin ediyorum. Gram altın 470TL, her ay 1 adet gram altın alsan, 4 yılda 48 gram yapar. 5-6 yıl bekletsen gram 1000TL değeri bulsa. 10 yıl sonrasında Yaklaşık 5000TL paran olacak.

    İhtiyacım dışında demişsin ama yinede ben sana birikim yapmamanı tavsiye edeceğim. Eğer bugün yapmak istediğin, yemek istediğin, gezmek istediğin bir şeyi yapmayım paramı saklayım diye düşünüyorsan çok yanlış yaparsın.
    Kendini bugün 500tl biriktirmeye değil 5 yıl sonra aylık 5000tl birikim yapabilecek seviyeye getirmek için uğraş. Paranı eğitimine harca, ihtiyaçlarına harca, hayatın tadını çıkar. Çünkü 10 yıl sonra bugün yemek istediğin yemeklerin çoğunu artık yemiyor olacaksın. Bugün 500tl biriktirip 10 yıl sonrası içni 5000tl gibi bir para biriktirmiş olacakken kendine iyi bir meslek edinsen o 5000tl yi bir kaç ayda birikim yapabileceksin.

    Yanlış anlama beni, paranın hepsini ye iç demek istemiyorum. Kısa vadeli birikimler yapabilirsin, örneğin 1-2 ay biriktirip kendine yeni bir kulaklık alabilirsin. 3-4 ay biriktirip kendine yeni bir ayakkabı alabilirsin. Yeni bir telefon, bilgisayar vb.

    Ben bunları zaten karşılayabiliyorum, bunlar haricinde param artıyor diyorsan;ALTIN al.
    Çok teşekkürler hocam uzun uzun yazmışsınız Allah'a şükür yukarıda yazdıklarınızı yapabiliyorum ama hem birikim yapmayı öğrenmek için hem de kenarda durması için her ay ihtiyacım dışındaki gelen parayla altın almaya karar verdim✋🏻☺🙂
  • 16-11-2020, 14:01:52
    #15
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşındasın bilmiyorum, 18-22 arası tahmin ediyorum. Gram altın 470TL, her ay 1 adet gram altın alsan, 4 yılda 48 gram yapar. 5-6 yıl bekletsen gram 1000TL değeri bulsa. 10 yıl sonrasında Yaklaşık 5000TL paran olacak.

    İhtiyacım dışında demişsin ama yinede ben sana birikim yapmamanı tavsiye edeceğim. Eğer bugün yapmak istediğin, yemek istediğin, gezmek istediğin bir şeyi yapmayım paramı saklayım diye düşünüyorsan çok yanlış yaparsın.
    Kendini bugün 500tl biriktirmeye değil 5 yıl sonra aylık 5000tl birikim yapabilecek seviyeye getirmek için uğraş. Paranı eğitimine harca, ihtiyaçlarına harca, hayatın tadını çıkar. Çünkü 10 yıl sonra bugün yemek istediğin yemeklerin çoğunu artık yemiyor olacaksın. Bugün 500tl biriktirip 10 yıl sonrası içni 5000tl gibi bir para biriktirmiş olacakken kendine iyi bir meslek edinsen o 5000tl yi bir kaç ayda birikim yapabileceksin.

    Yanlış anlama beni, paranın hepsini ye iç demek istemiyorum. Kısa vadeli birikimler yapabilirsin, örneğin 1-2 ay biriktirip kendine yeni bir kulaklık alabilirsin. 3-4 ay biriktirip kendine yeni bir ayakkabı alabilirsin. Yeni bir telefon, bilgisayar vb.

    Ben bunları zaten karşılayabiliyorum, bunlar haricinde param artıyor diyorsan;ALTIN al.
    Hocamızdan altın değerinde bir tavsiye olmuş. Bir öğrenci olarak harfiyen katılıyorum.
  • 16-11-2020, 14:19:30
    #16
    Merhaba, altın veya gümüş almaya yönelebilirsiniz. Uzun vadede ikisi de güzel getirisi olan yatırımlardır. Kesinlikle ytd.