• 15-11-2020, 15:37:31
    #1
    Dün ortalığı ayağa kaldıran bir kesim vardı bu işi bile siyasete dökenler vardı. 2006 dan bu yana Bir F1 takipçisi olarak selam olsun onlara
  • 15-11-2020, 15:41:33
    #2
    ?
  • 15-11-2020, 15:43:31
    #3
    Bu ne kadar boş bir konu
  • 15-11-2020, 15:58:49
    #4
    Ne alaka 😄 2006 dan beri takip ediyorsan pistin ne durumda olduğunu hepimizden daha iyi bilmen gerekiyor.
  • 15-11-2020, 16:00:23
    #5
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka 😄 2006 dan beri takip ediyorsan pistin ne durumda olduğunu hepimizden daha iyi bilmen gerekiyor.
    Söyle bakalım ne varmış pistte. Toto yu dinledin mi az önce ne dedi piste
  • 15-11-2020, 16:02:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bunlar neyi savunacağını şaşırdı. Arkadaş adamlar sıralama turları öncesi bütün akşam araç gezdirdi pistte , pistteki asfalt yeni bu bariz belli yani ney piste laf atanlara selam olsun kafası ne ? yarış elbette bi şekilde bitecek .
  • 15-11-2020, 16:05:14
    #7
    berk3306 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söyle bakalım ne varmış pistte. Toto yu dinledin mi az önce ne dedi piste
    Konuyu açma amacın tam olarak nedir ? Dinledim. Ama bunlar pistin yağmurun yardımıyla kötü olduğunu değiştirmiyor. Fakat şöyle bir durumda var düz yolda herkes şoför,kazanacaksan böyle şartlarda kazanacaksın
  • 15-11-2020, 16:07:27
    #8
    Pistin bu şekilde olmasının sebebi Fia'nın kendisi.

    Muhalefet etmek güzel bir şey ama bilgi birikimi dahilinde olması gerekiyor.

    Bu pist, F1 yarış takvimi açıklandığı andan itibaren tamamen Fia'nın yetkisi dahiline girer. Fia yetkilileri pisti gelip 2-3 ay öncesinden (takvimde anons edilmeden) kontrollerini yaparlar. Pistin mevcut durumuna, yapılması gereken iyileştirmelere, teknik durumuna vs baktıktan sonra karar verirler.

    Kaldı ki hepsi böyle oldu, Fia piste onay verdi ve yapılması gereken her şeyi onlar yaptırdı. Fia'nın onayı olmadan sen normal arabanla piste girip tur dahi atamazsın. Girecek, çıkacak, asfalta değecek tüm araçlar Fia onayından geçer.

    Pist bence son sezonların en heyecan verici pistlerinden birisiydi. Keyifli mücadele oldu.

    Umarım sonraki yıllarda da İstanbul'u görürürz takvimde.
  • 15-11-2020, 16:09:19
    #9
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar neyi savunacağını şaşırdı. Arkadaş adamlar sıralama turları öncesi bütün akşam araç gezdirdi pistte , pistteki asfalt yeni bu bariz belli yani ney piste laf atanlara selam olsun kafası ne ? yarış elbette bi şekilde bitecek .
    Asfalt fia tarafından onaylandı hatta piste yarışa kadar araba çıkmaması fia tarafından söylendi. Araçların spini sadece yeni asfaltla ilgili değil pirelli kendi açıkladı yanlış lastik seçimi yaptık diye.