Dün pisti eleştirenlere selam olsun!
12
●290
- 15-11-2020, 16:00:23Söyle bakalım ne varmış pistte. Toto yu dinledin mi az önce ne dedi pisteFringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2020, 16:05:14Konuyu açma amacın tam olarak nedir ? Dinledim. Ama bunlar pistin yağmurun yardımıyla kötü olduğunu değiştirmiyor. Fakat şöyle bir durumda var düz yolda herkes şoför,kazanacaksan böyle şartlarda kazanacaksınberk3306 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2020, 16:07:27Pistin bu şekilde olmasının sebebi Fia'nın kendisi.
Muhalefet etmek güzel bir şey ama bilgi birikimi dahilinde olması gerekiyor.
Bu pist, F1 yarış takvimi açıklandığı andan itibaren tamamen Fia'nın yetkisi dahiline girer. Fia yetkilileri pisti gelip 2-3 ay öncesinden (takvimde anons edilmeden) kontrollerini yaparlar. Pistin mevcut durumuna, yapılması gereken iyileştirmelere, teknik durumuna vs baktıktan sonra karar verirler.
Kaldı ki hepsi böyle oldu, Fia piste onay verdi ve yapılması gereken her şeyi onlar yaptırdı. Fia'nın onayı olmadan sen normal arabanla piste girip tur dahi atamazsın. Girecek, çıkacak, asfalta değecek tüm araçlar Fia onayından geçer.
Pist bence son sezonların en heyecan verici pistlerinden birisiydi. Keyifli mücadele oldu.
Umarım sonraki yıllarda da İstanbul'u görürürz takvimde. - 15-11-2020, 16:09:19Asfalt fia tarafından onaylandı hatta piste yarışa kadar araba çıkmaması fia tarafından söylendi. Araçların spini sadece yeni asfaltla ilgili değil pirelli kendi açıkladı yanlış lastik seçimi yaptık diye.F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle