Pistin bu şekilde olmasının sebebi Fia'nın kendisi.

Muhalefet etmek güzel bir şey ama bilgi birikimi dahilinde olması gerekiyor.

Bu pist, F1 yarış takvimi açıklandığı andan itibaren tamamen Fia'nın yetkisi dahiline girer. Fia yetkilileri pisti gelip 2-3 ay öncesinden (takvimde anons edilmeden) kontrollerini yaparlar. Pistin mevcut durumuna, yapılması gereken iyileştirmelere, teknik durumuna vs baktıktan sonra karar verirler.

Kaldı ki hepsi böyle oldu, Fia piste onay verdi ve yapılması gereken her şeyi onlar yaptırdı. Fia'nın onayı olmadan sen normal arabanla piste girip tur dahi atamazsın. Girecek, çıkacak, asfalta değecek tüm araçlar Fia onayından geçer.

Pist bence son sezonların en heyecan verici pistlerinden birisiydi. Keyifli mücadele oldu.

Umarım sonraki yıllarda da İstanbul'u görürürz takvimde.