Fringe21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün pisti eleştirenlere selam olsun!
12
●290
- 15-11-2020, 17:15:49Evet boş ama bir sürü anlamsız eleştiri yapıldı.ENESTALHABRAND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirenlerin hepsi boş.
- 15-11-2020, 17:24:54Bu bilmem kaç senedir F1 takip ettiği için kendini uzman sayan adamlar o kadar profesyonel ki tüm pilotlardan daha iyi biliyorlar herşeyi. O pistten şikayet edenler vatandaş değil pilotlardı takımlardı. O pistin hali yüzünden sıralama turlarında daha önce yapılan en iyi derecelere yaklaşamadı bile pilotlar.
Birileri bu yarışı bu pisti kendi gururu, kendi şerefi namusu mu sayıyor? Bu piste laf söyleyince birilerinin onuruna gururuna mı dokunuyor? Bu neyin kafası anlamıyorum. Bu memlekette insanlar dandik bir yarışın dandik pistini de eleştiremeyecek mi? F1 ile karnınız mı doyuyor?
Dolar 8,5 liraya çıktığında sesi çıkmayanlar, damat istifa ettiğinde doların düşmesini görmezden gelenler, ülkede coronadan hastalananlar ve ölenler saklanırken hiç sesi çıkmayanlar F1 pistine eleştiri var diye durmadan konu açıyorlar. Bu ülkenin büyük bölümünün f1 umurunda bile değil. Birileri f1 pistlerine yapılan eleştiriler sanki şahıslarına edilmiş hakaretmiş gibi savunmaya kalkıyorlar. Komik mi trajik mi karar veremedim.
Eleştirenlerin hepsi boş.