• 13-11-2020, 15:52:53
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=Nrzw9MtJVuM

    neden aynı yerde sürekli
  • 13-11-2020, 15:54:25
    #2
    Yumurtluyor olabilir.
  • 13-11-2020, 15:54:57
    #3
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yumurtluyor olabilir.
    1 tanesinin karnı dolu diğerleri boş hocam erkek de dahil olmak üzere aynı
  • 13-11-2020, 15:55:36
    #4
    Bence su soğuk ve enerji kaybetmemek adına hareketsiz kalmayı tercih ediyorlar Ama balıklar ile alakalı bir şey bildiğimden değil sadece bir belgeselde timsahlar bu şekilde kışı geçiriyorlardı. Hareketsiz ve uyku modunda
  • 13-11-2020, 15:55:43
    #5
    Lepistes canlı doğuran bir balık, bir zamanlar beslemiştim, doğum öncesi bu tür sabit durmalar yaşanıyor diye biliyorum.
  • 13-11-2020, 15:56:41
    #6
    Biri yumurtlar biri döller hocam, sabit kalırlar. Ya da arkadaşın dediği gibi su soğuktur, ısıtıcı açık mı?
  • 13-11-2020, 15:57:36
    #7
    Banada akıntı fazla geldi, lepistesler durgun su balıklarıdır, özellikle bitkili akvaryumlarda çok rahat ederler...
  • 13-11-2020, 16:09:28
    #8
    wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence su soğuk ve enerji kaybetmemek adına hareketsiz kalmayı tercih ediyorlar Ama balıklar ile alakalı bir şey bildiğimden değil sadece bir belgeselde timsahlar bu şekilde kışı geçiriyorlardı. Hareketsiz ve uyku modunda
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lepistes canlı doğuran bir balık, bir zamanlar beslemiştim, doğum öncesi bu tür sabit durmalar yaşanıyor diye biliyorum.
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri yumurtlar biri döller hocam, sabit kalırlar. Ya da arkadaşın dediği gibi su soğuktur, ısıtıcı açık mı?
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada akıntı fazla geldi, lepistesler durgun su balıklarıdır, özellikle bitkili akvaryumlarda çok rahat ederler...
    akıntıyı kesebildiğim kadar kestim @hasip; hocam pamuk tıkadım hava yerine en cok bu kadar kesebildim birde balııkları dün aldım suyu 1 gün dinlendirmitşim ısıtıcı yok maalesef oda sıcaklığı yeter diye düşündüm motoru kapatsam bi süre de aynı şekilde
  • 13-11-2020, 16:12:24
    #9
    Akvaryumun belirli kuralları vardır, akvaryum içersinde zararlı olduğu kadar yararlı bakterilerde vardır onların çoğalması gerekiyor. Su hazırlayıcılar dahil olmak üzere bu süreci hızlandırabilirsiniz. Su soğukluğu konusunda yanlış hatırlamıyorsam lepistesler için 20 derece altına düşmemek 25 derece üzerine çıkmamak gerekiyor...