wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence su soğuk ve enerji kaybetmemek adına hareketsiz kalmayı tercih ediyorlar Ama balıklar ile alakalı bir şey bildiğimden değil sadece bir belgeselde timsahlar bu şekilde kışı geçiriyorlardı. Hareketsiz ve uyku modunda
aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lepistes canlı doğuran bir balık, bir zamanlar beslemiştim, doğum öncesi bu tür sabit durmalar yaşanıyor diye biliyorum.
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri yumurtlar biri döller hocam, sabit kalırlar. Ya da arkadaşın dediği gibi su soğuktur, ısıtıcı açık mı?
hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada akıntı fazla geldi, lepistesler durgun su balıklarıdır, özellikle bitkili akvaryumlarda çok rahat ederler...
akıntıyı kesebildiğim kadar kestim @hasip; hocam pamuk tıkadım hava yerine en cok bu kadar kesebildim birde balııkları dün aldım suyu 1 gün dinlendirmitşim ısıtıcı yok maalesef oda sıcaklığı yeter diye düşündüm motoru kapatsam bi süre de aynı şekilde