Bence su soğuk ve enerji kaybetmemek adına hareketsiz kalmayı tercih ediyorlar Ama balıklar ile alakalı bir şey bildiğimden değil sadece bir belgeselde timsahlar bu şekilde kışı geçiriyorlardı. Hareketsiz ve uyku modunda