• 10-11-2020, 08:18:02
    #1
    Bizim apartmanda karı-koca korona olmuş son 1.5 haftadır evlerinden çıkmıyorlardı bugün sabah fenalaşmış galiba 1 tanesi AYNI EVDE karantinada kalan kızları apar topar gidecez derken apartmanın her yerine ellerini sürmüş kapı kolu, ziller vs (kasıtlı değil apar topar çıktığı için) şimdi soruyorum size apar topar da olsa doğru bir davranış mı?
  • 10-11-2020, 08:20:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aga bee aramıza hoş geldin. biz bunu son 2-3 aydır yaşıyoruz. belediyeyi arayın gelip dezenfekte yapıyorlar
  • 10-11-2020, 08:20:55
    #3
    alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aga bee aramıza hoş geldin. biz bunu son 2-3 aydır yaşıyoruz. belediyeyi arayın gelip dezenfekte yapıyorlar
    Teşekkür ederim hocam geçmiş olsun size de.
  • 10-11-2020, 08:22:20
    #4
    Şimdi buraya birçok şey yazardım da... Bu kadar hassas olacaksınız evinizden dışarıya adım atmayın yahu. Kadının annesi,babası rahatsızlanmış ama asansörlere dokunmuş bak bak.
  • 10-11-2020, 08:22:29
    #5
    İnsanlık halidir olabilir diyecem ama ziller falan demenizi anlamadım zille ne işi olabilir ki. Bina giriş kapısı , trabzanlar ve kendi kapısından başka temas noktası biraz abartı.

    Ayrıca zaten kişi korunmaya kendinden başlamalıdır. Siz kendiniz yeteri kadar dikkat etmezseniz zaten apartmandan çıktığınız anda başka bir noktada da bulaşabilir.
  • 10-11-2020, 08:23:54
    #6
    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlık halidir olabilir diyecem ama ziller falan demenizi anlamadım zille ne işi olabilir ki. Bina giriş kapısı , trabzanlar ve kendi kapısından başka teman noktası biraz abartı.

    Ayrıca zaten kişi korunmaya kendinden başlamalıdır. Siz kendiniz yeteri kadar dikkat etmezseniz zaten apartmandan çıktığınız anda başka bir noktada da bulaşabilir.
    Kapı kapanınca gelen ekipler içeri giremedi kız da zile basmış kapıyı açsınlar diye şuan ziller de riskli (apartman dışındaki ziller bitişik çok yakın.)
  • 10-11-2020, 08:24:20
    #7
    Hocam ben seni çok iyi anlıyorum ama azıcık sabırla ve anlayışla yaklaşıp, nasıl dezenfekte ederim. Nasıl temizleriz diye düşünmelisin. Bugün onun başına gelen yarın senin başınada gelebilir.
  • 10-11-2020, 08:24:29
    #8
    Tüh keşke elleriyle dokunmasalarmış
    • mucahitergul
    • bloggokhan
    • alperen01
    mucahitergul, alperen01 ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 10-11-2020, 08:25:28
    #9
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben seni çok iyi anlıyorum ama azıcık sabırla ve anlayışla yaklaşıp, nasıl dezenfekte ederim. Nasıl temizleriz diye düşünmelisin. Bugün onun başına gelen yarın senin başınada gelebilir.
    Hocam benim babam gazi sol akciğeri yok sabah hepimizden önce işe gidiyor en azından biriyle haber gönderselerdi kapı koluna dokundu babam.