alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aga bee aramıza hoş geldin. biz bunu son 2-3 aydır yaşıyoruz. belediyeyi arayın gelip dezenfekte yapıyorlar
Teşekkür ederim hocam geçmiş olsun size de.