İnsanlık halidir olabilir diyecem ama ziller falan demenizi anlamadım zille ne işi olabilir ki. Bina giriş kapısı , trabzanlar ve kendi kapısından başka teman noktası biraz abartı.
Ayrıca zaten kişi korunmaya kendinden başlamalıdır. Siz kendiniz yeteri kadar dikkat etmezseniz zaten apartmandan çıktığınız anda başka bir noktada da bulaşabilir.
Kapı kapanınca gelen ekipler içeri giremedi kız da zile basmış kapıyı açsınlar diye şuan ziller de riskli (apartman dışındaki ziller bitişik çok yakın.)