Apartmandaki korona vakası
13
●297
- 10-11-2020, 08:18:02Bizim apartmanda karı-koca korona olmuş son 1.5 haftadır evlerinden çıkmıyorlardı bugün sabah fenalaşmış galiba 1 tanesi AYNI EVDE karantinada kalan kızları apar topar gidecez derken apartmanın her yerine ellerini sürmüş kapı kolu, ziller vs (kasıtlı değil apar topar çıktığı için) şimdi soruyorum size apar topar da olsa doğru bir davranış mı?
- 10-11-2020, 08:20:16Üyeliği durdurulduaga bee aramıza hoş geldin. biz bunu son 2-3 aydır yaşıyoruz. belediyeyi arayın gelip dezenfekte yapıyorlar
- 10-11-2020, 08:20:55Teşekkür ederim hocam geçmiş olsun size de.alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 08:22:29İnsanlık halidir olabilir diyecem ama ziller falan demenizi anlamadım zille ne işi olabilir ki. Bina giriş kapısı , trabzanlar ve kendi kapısından başka temas noktası biraz abartı.
Ayrıca zaten kişi korunmaya kendinden başlamalıdır. Siz kendiniz yeteri kadar dikkat etmezseniz zaten apartmandan çıktığınız anda başka bir noktada da bulaşabilir. - 10-11-2020, 08:23:54Kapı kapanınca gelen ekipler içeri giremedi kız da zile basmış kapıyı açsınlar diye şuan ziller de riskli (apartman dışındaki ziller bitişik çok yakın.)mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 08:24:29Tüh keşke elleriyle dokunmasalarmış3 kişi bunu beğendi.
- 10-11-2020, 08:25:28Hocam benim babam gazi sol akciğeri yok sabah hepimizden önce işe gidiyor en azından biriyle haber gönderselerdi kapı koluna dokundu babam.Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle