Bizim apartmanda karı-koca korona olmuş son 1.5 haftadır evlerinden çıkmıyorlardı bugün sabah fenalaşmış galiba 1 tanesi AYNI EVDE karantinada kalan kızları apar topar gidecez derken apartmanın her yerine ellerini sürmüş kapı kolu, ziller vs (kasıtlı değil apar topar çıktığı için) şimdi soruyorum size apar topar da olsa doğru bir davranış mı?