• 09-11-2020, 18:47:41
    #28
    Selamlar,

    Ne kadar kanı bozuk insanlar var yahu ...
    Git, aynı şeyi derse de ki ver ekran kartını para gelince getiririm de.
    Vermezse de, gücün ya da çevren yetmezse polis çağır.
    Ya sabır ...
  • 09-11-2020, 18:48:19
    #29
    canım kardeşim, git geri verirmisin başkası alacak de, eüer vermezse kesinlikle baban ile git daha büyük sorun olmaması için, bizde babayız bu durumda oğlumuza kızmayız
  • 09-11-2020, 18:51:24
    #30
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni çevrem yok, borcum nedeniyle ekran kartını satmıştım. Şimdi r10daki arkadaşa borçlandım. Babamla aram iyi değil. Durumu anlatsam daha kötü olacağı kesin. Tipleri sağlam değildi ama hayır dememeyi öğrenemedim. Saat 9 gibi tekrar gideceğim yanına.
    r10 da izmirde yaşayan binlerce kişi vardır.
    illa ki birileri yardım eder.
  • 09-11-2020, 19:36:59
    #31
    Kardeş az erkek ol yoksa Adana'dan gelip ben seni doövecegim. Millet malına çöküyor susup adamin bekliyorsun ürününü al yoluna bak, hayır deme gibi söz konusu değil ürün senin ayrıca olumlu geri dönüş yapılmayanda sensin.
  • 09-11-2020, 20:03:08
    #32
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir daha yanına git ses kaydını aç kabul ederse delilendirmiş olur.
    "Sistematik ve planlı bir şekilde delil üretmek amacıyla gizlice/habersizce kaydedilen, bu nedenle hukuka aykırı bir şekilde elde edildiği kabul edilen ses, görüntü veya video kayıtları bir vakıanın ispatı için hukuk veya ceza mahkemelerinde delil olarak kullanılamaz."
  • 09-11-2020, 21:14:29
    #33
    Öncelikle kimsenin günahını almak istemem,
    konu sahibini tanımıyorum, eğer bahsettiği gibi ise kesinlikle hakkını bırakmamalı.

    Ama forumdaki arkadaşa ödeme yapmamak için bir senaryo ise?
  • 09-11-2020, 21:40:54
    #34
    1500tl dolandırıldıysan git hücra mahallelere, bikaç serseriye söyle 1500 alacağım var dolandırıldım 500ü sizin diye, kafeyi temeliyle söküp önüne getirsinler..
  • 09-11-2020, 21:51:57
    #35
    Vay arkadaş herkes uçan tekme vur,soy, yağmala, ajanlık yap Git iste paranı vermezse kapının önünden polisi ara. Onlar zaten seni görünce durumu anlar alırlar kartını veya paranı.
  • 09-11-2020, 22:08:51
    #36
    Gidin ve kartı geri alın bence. Parasını vermeyi düşünüyorsa verir geri vermemek için. Sesi çıkmazsa zaten veremeyeceğindendir. Hakkımıza sahip çıkın hocam