Selamlar,
Ne kadar kanı bozuk insanlar var yahu ...
Git, aynı şeyi derse de ki ver ekran kartını para gelince getiririm de.
Vermezse de, gücün ya da çevren yetmezse polis çağır.
Ya sabır ...
Dolandırıldım, yardımınıza ihtiyacım var.
89
●5.116
- 09-11-2020, 18:51:24r10 da izmirde yaşayan binlerce kişi vardır.Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
illa ki birileri yardım eder. - 09-11-2020, 20:03:08"Sistematik ve planlı bir şekilde delil üretmek amacıyla gizlice/habersizce kaydedilen, bu nedenle hukuka aykırı bir şekilde elde edildiği kabul edilen ses, görüntü veya video kayıtları bir vakıanın ispatı için hukuk veya ceza mahkemelerinde delil olarak kullanılamaz."bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2020, 21:40:541500tl dolandırıldıysan git hücra mahallelere, bikaç serseriye söyle 1500 alacağım var dolandırıldım 500ü sizin diye, kafeyi temeliyle söküp önüne getirsinler..
- 09-11-2020, 22:08:51Gidin ve kartı geri alın bence. Parasını vermeyi düşünüyorsa verir geri vermemek için. Sesi çıkmazsa zaten veremeyeceğindendir. Hakkımıza sahip çıkın hocam
Git iste paranı vermezse kapının önünden polisi ara. Onlar zaten seni görünce durumu anlar alırlar kartını veya paranı.