Beni çevrem yok, borcum nedeniyle ekran kartını satmıştım. Şimdi r10daki arkadaşa borçlandım. Babamla aram iyi değil. Durumu anlatsam daha kötü olacağı kesin. Tipleri sağlam değildi ama hayır dememeyi öğrenemedim. Saat 9 gibi tekrar gideceğim yanına.
r10 da izmirde yaşayan binlerce kişi vardır.
illa ki birileri yardım eder.