Öncelikle kimsenin günahını almak istemem,
konu sahibini tanımıyorum, eğer bahsettiği gibi ise kesinlikle hakkını bırakmamalı.

Ama forumdaki arkadaşa ödeme yapmamak için bir senaryo ise?