• 06-11-2020, 02:46:39
    #1
    Soğukkanlılık denince bu arkadaşı tek geçerim.


    https://www.youtube.com/watch?v=MfUTauGLWBQ
  • 06-11-2020, 02:49:04
    #2
    2019 da 5.6 şiddetinde gerçekleşen İstanbul depremindeki ben bu
  • 06-11-2020, 02:49:22
    #3
    Keşke önlem de alsaymış
  • 06-11-2020, 02:50:02
    #4
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    bazı insanlar ne yapıcağını şaşırıyor öyle kalakalıyor şaşkınlıkla
  • 06-11-2020, 02:51:48
    #5
    dayı ne izliyon oyle aklıma kotu seler gldi
  • 06-11-2020, 02:51:39
    #6
    MehmetFazilK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke önlem de alsaymış
    Önlem de neymiş.

    Soru: Ofiste olduğunuz bir anda şiddetli bir Deprem oldu. Yapmanız gereken nedir.
    Arkadaşın cevabı: Hiç İstifimi Bozmam.
  • 06-11-2020, 02:53:47
    #7
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dayı ne izliyon oyle aklıma kotu seler gldi
    DHA'nın haberine göre Özün, “Uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşımla telefonda konuşurken deprem oldu. Çok hızlı ve şiddetli bir şekilde geliştiği için hem ayağa kalkamadım hem de telefonu kapatamadım. Depremin kısa süreceğini tahmin ediyordum. Ancak bekledikçe geçmedi.
    Kalkmamamdaki temel gerekçe de aslında bu kadar uzun olacağını düşünmemekti. 2-3 kere ofiste kısa depremlere yakalanmıştım. Bunu da öyle sandım. Dışarı çıkmayı hiç düşünmedim. Deprem sebebiyle ofiste düşen eşyaları topladıktan sonra çalışmaya devam edecektim. Bu sırada arkadaşlarım beni çağırınca orta bölüme geçtim. Depremde sakin kalmak gerekiyor. Çünkü 5’nci kattayım ve gidecek bir yerim de yok. Panik yapmadan sakin bir şekilde depremi atlattım” dedi.

    https://www.haberturk.com/deprem-sir...berler-2860333
  • 06-11-2020, 09:35:16
    #8
    Reis kral ya 😂
  • 06-11-2020, 11:04:16
    #9
    bence soğukkanlılık şu videoda var, dün izledim herkes yapmaz valla bu hareketi kadına helal olsun


    https://www.youtube.com/watch?v=AlX5O9M84q8