Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dayı ne izliyon oyle aklıma kotu seler gldi
DHA'nın haberine göre Özün, “Uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşımla telefonda konuşurken deprem oldu. Çok hızlı ve şiddetli bir şekilde geliştiği için hem ayağa kalkamadım hem de telefonu kapatamadım. Depremin kısa süreceğini tahmin ediyordum. Ancak bekledikçe geçmedi.
Kalkmamamdaki temel gerekçe de aslında bu kadar uzun olacağını düşünmemekti. 2-3 kere ofiste kısa depremlere yakalanmıştım. Bunu da öyle sandım. Dışarı çıkmayı hiç düşünmedim. Deprem sebebiyle ofiste düşen eşyaları topladıktan sonra çalışmaya devam edecektim. Bu sırada arkadaşlarım beni çağırınca orta bölüme geçtim. Depremde sakin kalmak gerekiyor. Çünkü 5’nci kattayım ve gidecek bir yerim de yok. Panik yapmadan sakin bir şekilde depremi atlattım” dedi.

https://www.haberturk.com/deprem-sir...berler-2860333