MehmetFazilK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke önlem de alsaymış
Önlem de neymiş.

Soru: Ofiste olduğunuz bir anda şiddetli bir Deprem oldu. Yapmanız gereken nedir.
Arkadaşın cevabı: Hiç İstifimi Bozmam.