r10 Satranç Turnuvası Düzenlensin - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Satranç Turnuvası Düzenlensin
14
●
197
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10 Satranç Turnuvası Düzenlensin
1
2
05-11-2020, 00:40:28
#1
Geokomplo
Merhaba arkadaşlar, satranç turnuvası düzenlense güzel olur düşüncesindeyim. Forumda arama yaptığımda
@
MiqeZeLLa
;
@
SeripoSoft
; konularına rast geldim. Böyle bir aktivite olsun isteyenler toplansın bakalım kaç kişiyiz
Eski turnuvalar;
https://www.r10.net/off-topic/136453...ilenenler.html
https://www.r10.net/off-topic/138342...nuvasi-ii.html
https://www.r10.net/off-topic/196091...turnuvasi.html
05-11-2020, 00:49:36
#2
tufany
Böyle bir etkinlik olursa katılırım
05-11-2020, 00:50:16
#3
fatihodaci
Çok iyi değilim ama ne zaman müsait olsam lichess de takılıyorum
katılırım ben
05-11-2020, 00:50:32
#4
Misafir
Satranç entel dantel işi dama kapışcak babayiğitler varmı
Geokomplo
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
05-11-2020, 01:05:47
#5
Wagner Creative
Dijital Pazarlama Ajansı
evet 1 kere yapmıştık. 1. tabii ki belliydi
05-11-2020, 01:06:52
#6
Wagner Creative
Dijital Pazarlama Ajansı
Son netflix dizisinden sonra satrança olan ilgi baya arttı
05-11-2020, 09:52:19
#7
Namyelusa
SeripoSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son netflix dizisinden sonra satrança olan ilgi baya arttı
hangi dizi bu
05-11-2020, 10:08:26
#8
MiqeZeLLa
https://www.r10.net/off-topic/136494...rnuvasi-i.html
2014'de yapmıştık 6 sene olmuş vay be
Yapılırsa neden olmasın. Belirli bi gün akşam 6'dan sonra lichess ve ya chess.com üzerinden çok basitçe ayarlanabilir.
05-11-2020, 10:12:28
#9
FrknYLMZ
slymnoyann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangi dizi bu
The Queen's Gambit
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler