https://www.r10.net/off-topic/136494...rnuvasi-i.html

2014'de yapmıştık 6 sene olmuş vay be

Yapılırsa neden olmasın. Belirli bi gün akşam 6'dan sonra lichess ve ya chess.com üzerinden çok basitçe ayarlanabilir.