Merhaba arkadaşlar, satranç turnuvası düzenlense güzel olur düşüncesindeyim. Forumda arama yaptığımda
@MiqeZeLLa;
@SeripoSoft; konularına rast geldim. Böyle bir aktivite olsun isteyenler toplansın bakalım kaç kişiyiz
Eski turnuvalar;
https://www.r10.net/off-topic/136453...ilenenler.html https://www.r10.net/off-topic/138342...nuvasi-ii.html https://www.r10.net/off-topic/196091...turnuvasi.html