Merhaba arkadaşlar, satranç turnuvası düzenlense güzel olur düşüncesindeyim. Forumda arama yaptığımda @MiqeZeLLa; @SeripoSoft; konularına rast geldim. Böyle bir aktivite olsun isteyenler toplansın bakalım kaç kişiyiz

Eski turnuvalar;

https://www.r10.net/off-topic/136453...ilenenler.html
https://www.r10.net/off-topic/138342...nuvasi-ii.html
https://www.r10.net/off-topic/196091...turnuvasi.html