Hangi Tarayıcıyı Tercih Ediyorsunuz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Tarayıcıyı Tercih Ediyorsunuz ?
20
●
485
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Tarayıcıyı Tercih Ediyorsunuz ?
1
2
3
31-10-2020, 02:37:23
#10
CreationEpic
Chrome'dan başkasında rahat edemiyorum.
31-10-2020, 02:37:24
#11
fatii
igtr.net
opera
31-10-2020, 05:27:22
#12
Gunesibrahim
Safari
31-10-2020, 09:55:44
#13
vidtekno
Mobil ve bilgisayar sürümlerinde her zaman Opera'yı kullanıyorum. Opera kadar iyi bir tarayıcı görmedim. Opera ile tanıştıktan sonra asla Chrome ve diğer tarayıcılara kaymadım. Özellikle yan çubuğu çok iş görüyor.
31-10-2020, 10:09:14
#14
mertcangokgoz
Brave kullanıyorum bende, parada kazandırıyor güzel baya
01-11-2020, 13:46:00
#15
Extralarge
Opera candır gerisi heyecandır.
02-11-2020, 23:01:33
#16
w3bd3vs
bilgisayarda firefox,brave mobilde firefox
14-05-2021, 20:26:04
#17
yazar_cizer34
android de samsung internet bilgisayarda crohome tercih ediyorum samsung internet browser cidden baya kaliteli bir tarayıcı.
20-05-2021, 02:48:36
#18
aabayrakli
Google Chrome
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler