Herkese hayırlı geceler.
Hangi web tarayıcısını tercih ediyorsunuz ?
Ben Bugün Brave Browser indirdim, gün boyu kullandım gayet başarılı ve hızlı.
Hangi Tarayıcıyı Tercih Ediyorsunuz ?
20
●485
- 31-10-2020, 02:16:52Nedense hiç operaya alışamadım hocam.espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı geceler dilerim.
- 31-10-2020, 02:20:30opera. 20-30 sekmede kasmayan browser. chrome ve firefox da agliyor pc. brave denedim ama oda benim hosuma gitmedi, 20-30 sekme ile denemedim ama tasarimi pek hosuma gitmedi brave'in
- 31-10-2020, 02:22:13Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam.UmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2020, 02:29:31Yıllardır operadan şaşmadım. Brave browseri gerçekten merak ettim. Deneyeceğim.
