• 31-10-2020, 02:13:36
    #1
    Herkese hayırlı geceler.

    Hangi web tarayıcısını tercih ediyorsunuz ?

    Ben Bugün Brave Browser indirdim, gün boyu kullandım gayet başarılı ve hızlı.
  • 31-10-2020, 02:15:35
    #2
    Yıllardır mobilde de bilgisayarda da brave kullanıyorum. Brave candır.
  • 31-10-2020, 02:16:12
    #3
    opera
  • 31-10-2020, 02:16:41
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    Telefonda safari, bilgisayarda chrome.
  • 31-10-2020, 02:16:52
    #5
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    opera
    Nedense hiç operaya alışamadım hocam. Hayırlı geceler dilerim.
  • 31-10-2020, 02:20:30
    #6
    opera. 20-30 sekmede kasmayan browser. chrome ve firefox da agliyor pc. brave denedim ama oda benim hosuma gitmedi, 20-30 sekme ile denemedim ama tasarimi pek hosuma gitmedi brave'in
  • 31-10-2020, 02:22:13
    #7
    UmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    opera. 20-30 sekmede kasmayan browser. chrome ve firefox da agliyor pc. brave denedim ama oda benim hosuma gitmedi, 20-30 sekme ile denemedim ama tasarimi pek hosuma gitmedi brave'in
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam.
  • 31-10-2020, 02:23:56
    #8
    Opera GX
    • timurx01
    timurx01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2020, 02:29:31
    #9
    Yıllardır operadan şaşmadım. Brave browseri gerçekten merak ettim. Deneyeceğim.